2007. október 4., csütörtök

Týr koncert - Viking Warrior Raid, Rocktogon, Budapest



A 4 fellépőből végül 3 ért ide, abból kettő lépett fel, mivel 18:00 helyett kb. 23:15 kor kezdtek.



A nagy várakozás közepette vikingeket vetkőztettem... :)




Jurásek Balázs, a Demonlord hangja és csillagszemű Csilla, az egyik barátom kishúga




Miki, a vikinggóré



Vikingek civilben :)

Black Messiah, sajnos elég satnyán voltak hangosítva (vagy csak szimplán gyengék voltak), így a hegedűből nem sok minden hallatszott...


Volt, aki ilyen jól érezte magát :D


... vagy még ennél is jobban? :)


vikingtánc, vagy mi :)


A Týr egy dallamos vikingmetált játszó banda, amely a Feröer-szigetekről származik.


Heri Joensen, a Týr énekese és gitárosa (az már csak a személyes véleményem, hogy az egyébként szenzációs kórussal (énekes, gitáros, bőgős) rendelkező zenekarban neki van a legkevésbé jó hangja, Gunnar H. Thomsen bőgős simán leénekelte őt.)


Terji Skibenćs, a zenekar másik gitárosa, aki engem teljesen meggyőzött a kinézetével... :D


Hihetetlenül szuggesztív szemei vannak a fickónak, egész koncert alatt lassan, de megállás nélkül pásztázta a közönséget...


Herinek sincsenek gondjai a meztelen felsőtestével... ;)


Lehet, hogy csak azért, mert ott álltam tőle egy méterre, de szinte végig őt fotóztam... a háttérben Kári Streymoy, a kvartett dobosa.


Valószínüleg a tükör előtt gyakorolta ezt a nézést, de nagyon ment neki :)


Azért ő is jól nézett ki... :)

Viking hagyományőrzők (Norde Gard) és viking zenészek (Týr)


A komplett zenekar


A komplett zenekar, egy rajongóval kiegészülve (én is szeretem őket, de nem én szerepelek a képen :))

1 megjegyzés:

Unknown írta...

Fantastic pics of Týr, well done! Of course we saw them last weekend, but we already miss them.

All the best,
Cat
(Týr Forum Admin)

Blog Widget by LinkWithin
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...