2008. február 12., kedd

Devils Börze, Építők Sportcsarnok

Meg voltt az ezévi tavaszi Ördögvásár is. Sokan voltak, nekem túl elegen is. Új motoros dzsekim nem lett, de lett egy mérges paprikás kendőm. Árultak mindenfélét, csak dzsekit nem, olyan nekem valót :(



A trükkös árus viszi a csaját is (árulni maga helyett) :)



Néha én is ilyen grimaszt vágok a bukóban, csak maszk nélkül... főleg ha arcba kapok egy letekert ablakon kidobott cigarettacsikket...




Minden relatív, a kispénz is, meg a nagymotor is...




Tele vót a levegő szerelemmel



Árultak motorkákat is (tudok 3 eladó Harley-t :))



El Camino... állítólag



Aki tényleg kispénzből (állati sok munkával) épít nagy (-on állat)motort... :)




A Vágy magazin, ahogy egyik ismerősöm hívja... :)



...és előkerült az árus is :) (szegény még nem tudja, hogy láncot kell cserélnie a motoromon... :))



Mondom, hogy sokan voltak :)



Ők vajon mit néztek ennyire...?



... igen, kitaláltátok! :) A ciklámen csipke mindent vitt! :))



Meg rocksztárok



'Vegyed csak!" - dörzsölte a markát P. :))



Persze, végére tartogattam a legjobb pasit, aki a legédesebb puszikat adja! :))

2 megjegyzés:

baowah írta...

rencsi egeszen boldognak tunik :)
remelem tenyleg az!

millarca írta...

Szerintem ordít róla, szerencsére. :)

Blog Widget by LinkWithin
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...