2008. július 8., kedd

IV. Magyar Hagyományőrző Motoros Találkozó, North Patrol MC, Monorierdő

A tavalyi jól sikerült buli után nem volt kétséges, hogy ott a helyem Monorierdőn. Idő hiányában sajnos csak péntek estére vonultunk le, de még így is megérte. Az egész heti túlórázás után úgy döntöttem, hogy talán nem kéne a hajnali hazavezetés során fejreállnom motorral, mindezt Krisztával a hátam mögött, így Quasimodo lépett az első helyre, mint szállítmányozó eszköz. Ezt megfejelvén, elhatároztam, hogy nőcis napot tartok és szoknyában megyek. A meghökkent arcok látványa miatt mindenképpen megérte... :)



A kempinget körbejárva meglepve fedeztem fel két újvári rendszámú motort... kerestem a hozzájuk tartozó, elvileg ismerős arcokat...



akiket meg is találtam a színpadon, hiszen itt is felléptek az Ismerős Arcok.
Egyetlen bajom volt csak, hogy nem játszották el a Fellegajtó nyitogató c. dalt... :(



Egy kivételes kép...;)



Valamit nagyon tudhatok, ha mindig a legjobb pasik szórakoztatnak... :)



Máglyagyújtás táltos dobosokkal



Regélő Fehér Táltos Dobcsapat -



A többméteres máglya nem két perc alatt égett le, ennek ellenére a dobcsapat változó ritmusban, de folyamatosan kísérte!


Igen, imádom a tüzet... :)





Mondom... :)



A bulizógép barátnőm miatt esélytelen volt kihagyni a Cool Head Clan-t...így kénytelen voltam beállni mellé táncolni... :)

azt a bort egy kicsit irigyeltem... :)


és a végére egy vigyori csapat, akiktől aznap este csak ötször búcsúztam el... :))

Nincsenek megjegyzések:

Blog Widget by LinkWithin
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...