2008. november 8., szombat

Festetics-kastély, Keszthely

Már rég vágytam Zala megyébe, motoron, legalább egy hétre, saját útitervvel. Ehelyett eljutottam busszal, két napra, kb. 30 kollégámmal, mások által ütemezett útcélokkal. Az egyik ilyen volt a keszthelyi barokk Festetics-kastély. Erőltetett menetben vonultunk át rajta, így bámészkodni sem tudtam. Kénytelen leszek visszamenni Zalába. Motoron, legalább egy hétre, saját útitervvel.





A lovakat szobor formájában is szeretem, pláne ha még ágaskodnak is... :)





A Helikon könyvtárban el tudnék tölteni pár hónapot...







Szeretem a kiltes férfiakat (abban látszódik a vádlijuk :D)



persze, a szoknyás férfiak közül a pálmát Rafi Kirder, az Eluveitie ex-basszusgitárosa viszi :D







Nincsenek megjegyzések:

Blog Widget by LinkWithin
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...