2008. december 19., péntek

Cukorka

Én: … nem is rinyálok, hogy megint fáj a torkom és tele a szám a szopogatnivalóval.
Ő: Tele szájjal úgy sem illik beszélni. :)
Én: Az a kérdés, hogy mennyire van tele. Egy cukorkával még simán tudok beszélni. :)
Ő: Kérdés, hogy mi beszélnivalód lehet egy cukorkával... :)
Én: Hát, ha esetleg nem érezné, hogy milyen jó neki a számban, akkor elmesélném neki. :)
Ő: Ha nem érzi a hülyéje, akkor nem mindegy? :)
Én: A cukorkának az a pechje, hogy akár jó neki, akár nem, ott marad a számban, amíg szét nem rágom :)
Ő: Miért lenne neki rossz a szádban?
Én: Mittomén, lehet, hogy rossz neki, ahogy a nyelvem játszik vele, vagy valami ilyesmi. :)
Ő: Hát gőzöm sincs... még sosem beszélgettem cukorkával...
Én: Én más dolgokkal sem, amiket eddig a számba vettem, de majd ezek után mindig köszönök nekik és előre elnézést kérek az esetleges kellemetlenségekért... :)

Nincsenek megjegyzések:

Blog Widget by LinkWithin
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...