2009. január 17., szombat

7 dolog

…amit érdemes tudni rólam…
(Akik szeretik túlélni a velem való barátkozást, azoknak érdemes többet is, de Tündérmetallady 7-et kért tőlem, nem tudva, hogy ez neki egy boroskólájába fog kerülni… :))

1. Első munkahelyem az orosz katonák temetője volt, ahol átfestettem a sírokon a betűket (bukósisakra gyűjtöttem).

2. Szeretem az ízeltlábúakat, volt madárpókom, tarisznyarákom és kubai kékrákom is. Mostanra csak a Rockcsiga és a Hal maradt.

3. Egy marék sült gesztenyével (majdnem) könnyen befolyásolható vagyok.

4. Sokan ismernek csak millarca néven, sokan meg csak a valódi nevemen, van, aki ismer engem és ismeri millarcát, akinek néha megjelennek a fotói a Wildban és nem tudja, hogy ez a két személy ugyanaz. Az egyik legjobb barátnőm nem köszönt fel a névnapomon, mert nem jut eszébe, hogy én gyárilag nem millarca vagyok. Ezek után mit nekem skizofrénia!

5. Az első szavam az volt, hogy „még”.

6. Szeretnék egy hintaszéket, egy Skoda Felicia Roadstert és egy Jawa 500 OHC-t (CZ 150c, Jawa 353/250 és HD WLA is jöhet).

7. Már nem vagyok szűz.

Egy hetet agyaltam a 7 (publikus) dolgon, ezért másnak sem legyen jó, így kérek 7 dolgot, amit érdemes tudni minden barátomtól, aki olvassa a blogomat és fel is vállalja (akinek nincs blogja, az írhatja kommentben vagy e-mailben.

8 megjegyzés:

Névtelen írta...

Héééé erről nem volt szó, h cserébe vbk!:D Na jóó, egye fene, az elsőt én fizetem.;) Köszi a hét dolgot. ynga

Névtelen írta...

Jóvanna, de nálam semmi sincs ingyen, cserébe a másodikat én fizetem. :) Mikor jösz legközelebb Csudapestre? Gondolom hamarabb lesz, minthogy én eltalálok Debrecenbe... :)

Névtelen írta...

Csuda? Mi ezt itt nem épp így mondjuk.:p
Érik már egy ideje, hiányoznak a pesti bulik. Ha van jó ötlet, írj, ne utólag olvassam hol jártál.:) Akkor Kreatorre nem jöttök? ynga

Névtelen írta...

Csuda hát, csudálatosan lehet utálni és/vagy szeretni, kognitív disszonancia kérdése... ;)

Még nem dőlt el, de közben kisírtam egy Blackmore's Night koncertet,így valószínüleg most kimarad. Viszont nyáron tuti megyek Debrecen felé motorral. Két legközelebbi koncert a közeljövőben a Blackmore és Dalriada a Diesel-ben, ill. piszkálja a csőröm a márciusi Lordi koncert is, nem tudom mennyire jön be...

Névtelen írta...

Bajsza meg szakálla h hétköznap a Blackmore buli. Próbálom majd úgy intézni. Rem azt az incsifincsi csukát megsütöd ha megyek.:DDDD ynga

millarca írta...

Ha érdekel a Blackmore buli, akkor igyekezz, mert a jó helyekre már nincs hely. :( Még van 2 darab abból a csukából, tartogassam addig? :)

Névtelen írta...

Tattoo expora nem szoktatok járni ha már ennyi szép naaagy, tetovált motoros pasi van körülötted?:) Úgy néz ki február 20-án mi megyünk, aszt bedobhatnánk egy boroskaulát. ynga

millarca írta...

Régen voltuk tattoo-versenyen, pedig érdekel a téma. Ha 20-án nem lesz más program, akkor simán előfordulhat, hogy ott leszek és boroskaula-pusztítást rendezünk. :)

Blog Widget by LinkWithin
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...