2009. január 15., csütörtök

Sportlédi


A hétvégét a sportos életmódnak szenteltem, ezért szombat este elmentünk Alízommal Devil Street 13/Rockin' RockCats koncertre. A pin-up stílus csak másokon tetszik, ehhez képest nekem is van egy halálfejcseresznyés hajcsatom, és nagyon-nagyon szeretek rockabilly zenére táncolni. Másnap hajnali fél 10-kor arra ébredtem, hogy édesapám a hajamat simogatva ébresztget: Kislányom, nem jössz úszni?
Látni, hogy az elmúlt 30 évben spóroltam az energiáimmal, mert az áttáncolt éjszaka után magamat meghazudtolva úszkáltam a medencében, amíg le nem ázott az összes ujjlenyomatom. A kinti medencében ücsörögve annyira jó volt nézni, ahogy vizet takaró gőzfelhő mögött kibontakoztak a dérruhás fenyőfák! Ebéd után húztam a kőhídgyarmati holtágra, hogy megcsillogtassam frenetikus korcsolya-tudásom, szerencsére vagy tíz okot tudnék felsorolni, hogy végül miért „ültem” le a jégre.
Aztán persze beigazolódott, hogy hülyeség ennyit mozogni, mert most úgy nyögök, mint aki túl van 10 meneten, pedig csak a fotelből szeretnék felállni…

Nincsenek megjegyzések:

Blog Widget by LinkWithin
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...