2009. február 17., kedd

Blackmore's Night

Tudom, hogy majdnem mindenki már a Józsi bulijáról, a Péntek 13 party-ról és a Devils börzéről készült képeket várja, de én gonosz vagyok (semmi időm képezni :(), és még váratlak benneteket.

Szolgálati közlemény: igen, voltunk Blackmore’s Night koncerten, Ritchie Blackmore még mindig egy állat, de sajnos nem fotózhattam. Én szívem fáj a legjobban, egyszerűen mesés fényekkel dolgozott a látványtervező, amit annak ellenére láttam, hogy a 10. sorban ültünk (máskor ugyebár első sor vagy a színpad széle). Cserébe most már biztosan tudom, hogy kell egy erősebb okuláré a jövendőbeli új fénygépem mellé.* Nézés helyett így füleltem, és a koncert elején teljesen úgy tűnt, hogy Candice Night playback-ről énekel, de valószínűleg brutális szűrésen ment át nem csak az ő hangja, hanem az egész vokálé. Ettől kicsit valószínűtlen hangzású lett az összes dal, amit én kicsit soknak éreztem, nekem belefért volna bőven a natúr hangzás. Ez főleg azért piszkálta a csőrömet, mert felsorakoztattak nem egy régi hangszert is. Ettől függetlenül lehengerlő volt a koncert zeneileg és látványilag is, és még S-nak is tetszett (persze fenntartásokkal), ami már csak ezért is nagy szó, mert az én vájtfülű kedvesem mindenféle zenei kákán is talál csomót.

*A Canon kábé haldoklik, egyre többször makacsolja meg magát, és baromira nem úgy reagál, mint kéne… :( Bár imádom Ú.F.-t (aki meglocsolta sörrel), csak remélem (ő is jól teszi), hogy egy beszámíthatatlanabb pillanatomban nem lesz a közelemben…

Nincsenek megjegyzések:

Blog Widget by LinkWithin
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...