2009. március 5., csütörtök

Devils MC, Motoros börze, Építők Csarnok

A februári Devils Börze még azon a hétvégén volt, amikor a Péntek 13 buli is, csak a munkaadóim szokás szerint úgy gondolták, hogy sokkal jobb nekem, ha orrba-szájba túlórázom, minthogy a blogomat televágom képekkel...

Az esemény első és egyetlen sokkoló pontja a RÓZSASZÍN karszalag volt. Amikor H. fel akarta rakni a csuklómra, azt hittem hülyéskedik... Később Szakál próbált vigasztalni azzal, hogy ő is olyat kapott, de hiába ő az egyik kedvenc motorépítőm, engem iszonyatosan irritált (azóta is) az a szín, nem győztem a pólóm ujja alá gyűrni... Ezt csak a szépséges, vadonatúj, PICI MÉRETŰ téli motoroskesztyű tudta kompenzálni, ja meg újabb halálfej-cseresznyés hajcsat... :)






Szeretem, amikor a fogadott bátyám szándékosan lehunyja a szemét, amikor fotózom... (Na, megállj! :))





Megnéztem volna a párom arcát, amikor egy rekedt, kicsit borízű férfihang belesúgta neki a telefonomba, hogy "Szia Kicsim!" :))





Ha motoros koszorúslány nem is leszek egy darabig, de motoros esküvői fotós igen... :)





Csak az én kedvemért próbálta fel! :)



Vannak emberek, akikkel érdemes jóban lenni (fog még nekem kelleni új kipufogó...:)



...meg azt is szeretném, ha R. elkísérne Ukrajnába)



Art Deco Motorcycling




A végére meg vigyorgó pasik, meg egy újabb frissen szerzett okosság: egy jó nő kritériuma az is, hogy hajlandó elintézni a dolgát bokorban is... :)

Nincsenek megjegyzések:

Blog Widget by LinkWithin
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...