2009. március 3., kedd

Szex motoron

Nemrég okoskodtunk egyik haverral a cseten:

F: már csak cigizni kellene megtanulnom...
én: szex motorozás közben megy füvezés nélkül is, csak akkor kicsit parásabb az ember
F: na jó, majd akkor rámegyünk erre, mármint én meg egy csaj
én: lehet, hogy segít egy kis pia is csak ne boruljatok el, mert utána sz*r lesz magyarázkodni a mentősöknek
F: ja, kihívom a mentőket full totálon, hogy kéne egy óvszer, biztos kezet fognának velem...


Erre tegnap megkaptam ezt a honlapot, ahol pozitúrákat ajánlanak a motoron való szeretkezéshez, feltételezve, hogy akit hajt a kémia, az nem tudja magától is, hogyan álljon neki... Na jó, a kipufogós verzió nekem is kimaradt, de egy hasbavágó háttámla nem egy libidóbarát tárgy...

Nincsenek megjegyzések:

Blog Widget by LinkWithin
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...