2009. június 15., hétfő

Novákfalva

Novákfalva tulajdonképpen egy üdülőfalu Velem község határában, melyet egy vállalkozó építettet azzal a céllal, hogy ilyen módon is erősítse a magyarságtudatot. Végigsétáltunk a látnivalókon, majd húztuk csíkot vissza a Silver Hawks MC klubházához. Majdnem megebédeltünk is, de a felhőket elnézve inkább sietősre fogtuk a dolgot. Az esőt sajnos nem csak mi éreztük, hanem a bogarak is, így sikerült 110-el elkapnom egy alacsonyan szálló verebet. Magát az ütközést nem regisztráltam, csak azt vettem észre, hogy egy vergődő kismadár csapkodja a szárnyait az ölemben. Ugyanaz a bénító és szívszorító tehetetlenség fogott el, amikor anno elütöttem egy kutyát, szintén motorral. Aztán légáramlat egyszer csak felkapta a szerencsétlen madarat. Ekkora ütést, azt hiszem, esélye nem volt túlélni… Iszonyatosan bűntudatom volt, és hiába húztam a gázt, hogy utolérjem R-t, a szembeszél nem tudta kifújni a gondolataimból a tudatot, hogy megöltem megint egy állatot…


































Nincsenek megjegyzések:

Blog Widget by LinkWithin
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...