2009. június 22., hétfő

Olivabogyós-hagymás pisztráng

Múltkor csak reggeliért ugrottam be a hidegkúti CBA-ba, amikor a hűtőpultról utánam szólt egy hűtött pisztráng. Éreztem, hogy velem akar jönni, ezért be is csomagoltattam őt meg 3 haverját. Szokás szerint a neten vadásztam recept után, de most is tunningért kiáltott a leírás. Összevágtam apróra 1 vöröshagymát és 15 dkg fekete olivabogyót, majd megtöltöttem ezek keverékével a besózott pisztrángokat. A két megtömött halat belefektettem olivaolajjal kikent hosszúkás jénai tálba, majd a maradék zöldséget köréjük szórtam. Eddig az eredeti recept is eljutott, de olyan kis semmilyennek tűntek a fetrengő kopoltyúsok, úgyhogy egy pici olajba belenyomtam 3 nagy gerezd fokhagymát, meg egy csomó borsot, petrezselymet, majoránnát, bazsalikomot, és rájuk kentem az egész kulimászt. Így landoltak a sütőben alufóliával letakarva.




Elterveztem, hogy majd jól lefotózom a kész ételt, de S. rám szólt, hogy nagyon jó illata van, úgyhogy ne szórakozzak mindenféle beállításokkal, ő enni akar…

Nincsenek megjegyzések:

Blog Widget by LinkWithin
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...