2009. június 11., csütörtök

Silver Hawks MC, motoros találkozó, Szombathely

Szombat reggel a hálózsákomba begubózva feküdtem a sátramban, és azon gondolkodtam, hogy mi a furcsa. Aztán rájöttem: ZAJ volt. Mégpedig madárcsicsergés keltette zaj. Egy város (Szombathely) szélén. Valahol a távolban egy fácán kért egy jóreggeltsört a haverjának, én meg rezignáltam énekelgettem magamban a Rómeó Vérzik nem túl líraira sikeredett „Hol vagytok kurvák” nótáját. Semmi durrogtatás, semmi motortúráztatás, semmi hajnalban is üvöltő zene? Pedig én előző este biztosan egy motoros találkozón feküdtem le! Levetkőzve a hernyóformát a szépséges pillangóvá válás elmaradt, így kikászálódtam a sátorból. Silver Hawks klubház, sorakozó motorok, a kitisztított erdőrész fái között sátrak, bennük az iszogatós, barátokkal beszélgetős estét kipihenő motorosok. Nem hiányzott onnan semmi sem!
Napközben aztán további buliznivagyók jöttek, akik segítségével sikerült űberelni a madarakat, bár erre még rágyúrt a klub két helyi zenekar felléptetésével is. A Revans kezdett, sajnos korán, így mire beleköltözött a boogie a lábunkba, abba is hagyták. Utánuk következett a klub titkos fegyvere: az egyik klubtag testvérének zenekara, a Red Rock Blues Band. A szenzációs hangú énekesük, Böndicz Zsolt péntekről szombatra megtanulta kedvünkért az Ismerős Arcok-féle Fellegajtó nyitogató című dalt is! Bár délután egy kicsit tényleg kinyíltak a fellegajtók, de neki és zenekarának köszönhetően mégis ott szántottuk csizmáinkkal a színpad előtti nedves, puha talajt.
Nem lehet szó nélkül hagyni azt sem, hogy Zsolti, az egyik klubtag, külön a bulira töltött egy olyan kolbászt, amely nagybani gyártásáról igazán elkezdhetne gondolkodni! Éjjel is az volt a szerencsém, hogy a Geronimo MC tagjai, akik szívükön viselik egy bizonyos motoros lány jólétét, néhány ilyen kolbászos katonával akadályozták meg, hogy éhenvesszek! :)
Egyébként a szombat esti buli fotózását roppant rutinosan oldottam meg: a fénygépet rábíztam a barátaimra, én meg elmentem táncolni. Otthon kikerekedett szemmel néztem, hogy milyen ismeretlen képek kerülnek ki a gépemből. Az rendben van, hogy buli hevében előkerült egy kis erdélyi áfonyapálinka is, de csak azokra a pillanatokra nem emlékszem, amelyeket a gépemmel mások örökítettek meg!






Eddig is szerettem a Silver Hawks MC tagjait, de amit a vadonatúj (Csótár Rezsőtől származó), ZÖLD bögrémmel műveltek, arra egyszerűen nem találok szavakat. Azontúl, hogy két napon keresztül folyamatosan ide-oda pakolták, hogy senki le ne verhesse (mert én folyton leraktam a klubház különböző részein), még mindig el is mosták!





Ott-ott, a sarokban lapult a motorkám










Nagyon állat lett a klubház burkolata!





Ö. asszem nem vigyorgott ennyire, amikor hajnali 4kor elindult, hogy hazaszállítmányozza a klubtársait Mátészalkára...





Nincsenek megjegyzések:

Blog Widget by LinkWithin
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...