2009. június 21., vasárnap

Strange Horde MC, Pilismarót 2009

A kisgyarmati vadászmókáról este leléptem M-ék miatt a pilismaróti motoros találkozóra is. Nem volt kedvem fotózni, így csak azt örökítettem meg, ahogy a csajokkal (és az árusokkal) végigpróbáltuk ezeket a vicces sisakokat, maszkokat, nem kicsit röhögve egymáson. Bezzeg nem vihogtam, amikor szétfagyva a végigtáncolt Nemcsak Berry koncert után hajnali fél 4kor hazaindultam, és akkora köd volt, hogy a kocsi elejéig nem láttam...










Zs. szólt, hogy menjek, nézzem meg, hogy milyen jól néznek ki a ködös Duna kikötött hajói. Két bodyguard is elkísért bukdácsolni a vaksötét partra, és amíg én fotózni próbáltam a látványt, addig ők folyó ügyeiket intézték. Sajnos, mégsem ez volt az oka, hogy amikor hétfőn átküldtem egyiküknek a képet, csak ennyit kérdezett: "És ez mi?"

Nincsenek megjegyzések:

Blog Widget by LinkWithin
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...