2009. szeptember 26., szombat

Lovak Búcson

A Szikince fesztivál előtt elugrottam Emeséért Búcsra (Búč, Felvidék). Ha már ott voltam, megnéztük a lovaikat is, bár az időjárás nem nagyon támogatta a dolgot gyönyörű napsütéssel. A 6 shagyájukból 5 most a búcsi szövetkezet furiosoival nyaral, így egyszerre simogattam és fotóztam 2 magyar lófajtát is.



Először a két lófiút néztük meg, akik annyira kíváncsiak voltak ránk, hogy amíg a karámukban voltunk, el sem mozdultak tőlünk.



Természetesen szerelmük elsőfokú tárgya Emese volt, de én is kaptam egy puszit a vállamra. Asszem megérezték, hogy bejönnek nekem a szürke négylábú csávók...





Egy szinkron-pisilés a tiszteletemre



A másik karámban a shagya-arab és a mezőhegyesi félvér (furioso-north star) kancák legeltek.



Amennyire érdeklődtek utánunk a csődörök, annyira fütyültek ránk a kancák, legalábbis Emeséék lovai. Bezzeg a szövetkezet furiosoi! Ha valaki távolról nézett bennünket, akkor jókat röhöghetett azon, ahogy két 160 centis csaj magyarázta a nagyra nőtt állatoknak, hogy "menjééé máár arréébb!".



Cserébe Emesétől megtudtam, hogy legalább a lovaknál helyén van a világ, hiszen vezérkanca a góré! :)



Sajnos a két fiatalabb shagya-kancát elriasztotta az egyik furioso, úgyhogy csak lófuttában láttuk őket.



De jön még shagyára Nikon... :)

Nincsenek megjegyzések:

Blog Widget by LinkWithin
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...