2009. december 29., kedd

Monok házai

Monok egy helyes Borsod-Abaúj-Zemplén megyei falu, amely 12 km-re fekszik Szerencstől. Annyi látnivalója van (Kossuth szülőháza, két kastély, Kálvária-búcsúhely, Ingvár-tó, 2 templom, népi építészet), hogy az akár több városkának is jól jönne, a média érdeklődésének középpontjába mégis a szociális kártya bevezetése kapcsán került.
A szabadságunk alatt mi a település melleti erdőben laktunk, így magát a falut csak átutazva láttuk, de nem is én lettem volna, ha nem állok meg festett tornácos, sokszor szoborfülkékkel díszített házak mellett.



























3 megjegyzés:

Emesemese írta...

Ez nagyon-nagyon teteszik!!!

Névtelen írta...

Nekem is nagyon tetszenek ezek a házak, kár, hogy olyan qva messze vannak Pesttől.
Ja, és köszi a Horses-buli képeit. Kár, hogy nem láttam a borkiöntős jelenetet, szivesen segítettem volna feltörölni a bort! :)

millarca írta...

Igazi mézeskalács-házak voltak, nekem kevésbé kifestve is tetszenének.

Névtelen, hogy te milyen kis segítőkész vagy... :)

Blog Widget by LinkWithin
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...