2010. április 12., hétfő

Motoros klubok közötti focibajnokság, Kunszentmiklós

Ez egy motoros blog, így megkíméllek benneteket e focibajnokság sportos részleteitől, főleg, hogy nekem már az is elég volt, hogy a pálya szélén fotózva majdnem annyit futottam, mint a srácok. Mint kiderült, abszolút feleslegesen, mivel a sportcsarnokban nem nagyon jelenlévő fényeknek köszönhetően képtelen voltam normális képeket lőni. Azt már csak mellékesen jegyezném meg, hogy a szemem sarkából folyton azt láttam, hogy Tüske és Szelídítőm betegre röhögte magát azon, ahogy kisebb-nagyobb (inkább kisebb) sikerrel menekülni próbálok a felém repülő labda elől. Még jó, hogy mindketten csípnek engem...







Őszintén szólva imádok édesapám öregfiúk-csapatának és öcsém öregesenmozgófiúk-csapatának drukkolni, de itt meg voltam lőve, nem tudtam ki ellen drukkolni.





Sportemberek



Aztááá, apának micsoda klubtársa van! (Bikerbabák már 4 hónaposan is a szakállás, hosszú hajú férfiakra buknak, nagyon helyesen!)











A győztesek




Nincsenek megjegyzések:

Blog Widget by LinkWithin
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...