2010. április 25., vasárnap

Old Motors veteránbörze, Szigetszentmiklós

Áprilisban is volt kincsvadászat Szigetszentmiklóson, de a 273 (!) árus által kínált portékák között nem is volt nehéz. Találtam is egy szép állapotú, 1958-ban kiadott A motorkerékpár című könyvet Ternai Zoltántól. A többi érdekes dolgot a fényképezőgépemben hoztam haza, bár ... ha jobban belegondolok, további 7 férfire nincs szükségem itthon.







Jawa :)







Ezeknél az olajos kannáknál eléggé lágyult a szívem, de Szelídítőm időben elhúzott onnan.





Újonnan gyártott retro bukósisakok, meg egy potya Fila reklám



Harckocsis sisak, motoros szemüveg, biciklin...



Ő is majdnem hazajött, csak hiányos volt a "motorja"



Három a kis Csepel





7 megjegyzés:

Névtelen írta...

ott az első képen véletlenűl nem Sztrakay Józsi látható?
kb: 14 éve nem láttam őt...
(gondolom ő se engem) :))
de akkor nagyon be boroztunk mindketten...

millarca írta...

De-de, bár a motoros körökben már inkább Jack néven ismertebb. :)
Én is szinte csak börzéken találkozok vele, de a bort még mindig H-D alkatrészből szereti. :) Néhány napon belül megyek hozzá a műhelyébe is.

Névtelen írta...

igen, Jack a Turul-ból...
légyszi, üdvözöld a nevemben is!
biztosan meg fog ismerni engem, mert vettem akkor tőle egy wla blokkot váltóval...és ott rögtön megittunk vagy 15 korsó boroskólát, az álldomás gyanánt.
emléxem...hazafelé végig hánytam az utat :(
istenem, azok voltak a szép idők :)

millarca írta...

Oké, ha végre eljutok, mindenképpen. Azok az idők hiányoznak, vagy hogy megbírtál inni vagy 15 boroskólát? :)
Most milyen motorod van?

Névtelen írta...

Köszönöm!

háát...azok az idők hiányoznak, amikor még bírtam hányni a boroskólától (is) :))

nekem egy, magam épített 750-es honda bobberem van, itt megnézheted:
http://www.youtube.com/watch?v=6oB5E9s5rfU&feature=channel

...és neked van motorod (milyen)?

millarca írta...

Basszus, nagyon tetszik a motorod!
Ha egy picit visszalapozol a blogomban, látni fogod, hogy nekem egy gyári 800-as Suzuki Marauderem van. Előtte meg veterán Jawáim voltak.

Névtelen írta...

ismét köszönöm!
úgylátszik megint béna vagyok a kereséshez, mert jócskán vissza lapoztam,
már azt is "tudom mit tettél tavaly nyáron" :)
de a mocidat nem találom...
(óóó még reppelek is)

Blog Widget by LinkWithin
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...