2010. október 26., kedd

Nogg Design


Pont 10 napja volt, hogy semmit sem sejtve beléptem a Blogspot-ra, hogy átfussam a legújabb blogfrissítéseket, amikor a szemembe villant a fenti logó, mégpedig Nogg design blogján. Atyaég, mi ez? Hékás, ez az én nevem! És milyen szép! És millarcás! És nőcisdenemrózsaszín! És... És..... És nekem! Az egy (tök jól eső) dolog, hogy Norbi belinkelte a blogomat a sajátjára, de... de ajándékba kaptam tőle a fenti logót is! Ráadásul a semmiért! Ahhoz képest, hogy jónéhány grafikus, festő barátom van, sosem rajzoltak nekem (még az ígéretük ellenére sem), Norbi meg szimpla kedvességből kreált nekem egy logót! Ezek után csoda, hogy bepárásodott a szemüvegem?... :)

És ki Nogg? Egy srác. Egy tehetséges srác, aki Egermesszén Egerbaktán ül a műhelyében, és leather carvinggal, azaz bőrvéséssel készít motoros táskákat, üléseket, markolatokat, öveket és bőrékszereket. Munkáiról talán elég referencia, hogy üléseit már olyan magyar motorépítő cégek is beépítik motorjaikba, mint a Radical Garage, Müce Choppers vagy JTD, akik már nem csak Magyarország élvonalába tartoznak...   

A legutóbbi munkájába meg csak szimplán szerelmes vagyok...




1 megjegyzés:

nogg írta...

Hát ez... ez....beszarás!
Nem találok szavakat, köszönöm szépen. Szerintem a közeljövőben még megleplek valamivel, de az még titok! :)

Blog Widget by LinkWithin
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...