2011. február 22., kedd

A rózsaszín motor

 Igen. Rózsaszín motor a blogomban. Nyugalom, nem őrültem meg, továbbra is utálom. Viszont egy önfeláldozó hős vagyok, egy biker Jeanne D’Arc, aki a lelkét is a máglyára dobja, és a barátai kedvéért még ilyen csúfságokat is feltesz a blogjába! Na jó, nem fokozom…
Igazából csak a régi képek között turkáltam, és ahogy ránéztem erre a szép formájú, ámde gusztustalan színű motorkára, egyből eszembe jutottak Rencsi és Mira barátnőim, gondoltam, ha más nem, ők biztosan örülni fognak neki. Hármasunkból egyedül én utálom ezt a színt, így az már régóta kiderült, hogy nem ilyen komoly fajsúlyú dolog a barátságunk alapja… 
Ez is volt az oka, hogy amikor Rencsi kb. 3 éve bejelentette nekem, hogy át fogja fényeztetni a motorját rózsaszínűre, biztos voltam abban, hogy ez is része a szivassukmilltvalamirózsaszínűkütyüvel-játéknak. És baszki nem! Tényleg rózsaszín motort akar! Már rózsaszín sisakja is van! Nekem meg ősz hajszálaim… Hogyan fogunk mi így együtt motorozni?
Az igazsághoz tartozik, hogy már az elején gyanút foghattam volna. 2006-ban, az első közös motorozásunkat megelőző beöltözésnél én a vesevédőt meg térdvédőt csatoltam magamra, ő csak megigazította a sminkjét, majd belebújt a diszkómotoros dzsekijébe. A dereka meg jobban világított, mint a féklámpája. Nem bírtam nézni, ezért rátukmáltam a tartalék motoros cuccaimat. Egyből el is nevezett Millanyónak, amiről azóta sem szokott le...
Mirával is el tud szaladni a ló nőcizmus tekintetében, egy motoros dzseki vagy egy sisak esetében sokkal jobban érdekli, hogy hogyan néz ki, mint hogy mennyire praktikus.
Azonban az ultranőcis stílusuk ellenére mindkettőjüket nagyon szeretem. Még akkor is, ha folyton szívják a véremet hol a fekete ruháim, hol a sminknélküliségem miatt. Okosak, iszonyatosan kemények a munkájukban, a metsző, keserédes, cinikus humoruk üt, mint a 230V, és a legfontosabb: bármikor és bárkivel szemben kiállnak mellettem. Ami a legjobb, őket sokkal jobban bosszantják az üresfejű, felületes, sokat fecsegő nők, mint engem.
Ja, és nem veszik komolyan magukat. Amikor 2009-ben az egyik Péntek 13 partin röhögve szívattuk Rencsit Mirával, amiért képes volt eljönni egy motoros bulira szaténzakóban és kiskalapban, Rencsi csak ennyit mondott vigyorogva: 
B*****tok meg, még a tankomra is felfényeztetem, hogy Miss Picsa!

Nincsenek megjegyzések:

Blog Widget by LinkWithin
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...