2011. május 16., hétfő

Motorverseny Miskolcon

 

Úgy tűnik, nem csak én izgulok a régi fotókra. A Borsod Online néhány éve egy felhívást tett közzé, miszerint olvasói küldjék be azon régi fotóikat, melyek az egykori Borsod-Abaúj-Zemplén megyét mutatják be. Ezek között akadtam erre a néhány képre, amelyek az 1950-es években készültek egy miskolci motorversenyen. A képeknek aktualitásuk is van: május 28-án újra megrendezés kerül az Old Motors Tourist Trophy, ahol veterán motorok és biciklik tulajdonosai mérik össze tudásukat a Velencei-tavat körbekerülő átlagtartó túraversenyen. A versenyen 25 évnél idősebb motorok indulhatnak. A rendezvény látnivalónak sem rossz, de a részvétel az igazán jó móka. Legalábbis én tavaly minden pillanatát élveztem, amikor egy kölcsönkapott Jawa Pérákkal versenyezhettem. Jól be is számoltam róla, meg le is fotóztam, már amikor éppen nem a nyeregben ültem.
Az Old Motors TT honlapja: itt.
Képek forrása: Borsod Online



1 megjegyzés:

kutya_zzr írta...

Az oldalkocsis kép... Király!

Blog Widget by LinkWithin
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...